Kamis, 26 November 2015

Rawatan Sakit Perut oleh Mencari Akidah - Bahagian Dua - Gastritis

Rawatan Sakit Perut oleh Mencari Akidah - Bahagian Dua - Gastritis

Rawatan sakit perut perlu mencari punca. Hanya selepas itu anda boleh mengharapkan untuk mendapatkan bantuan kekal.

Dalam bahagian satu, masalah dengan mengambil antibiotik dan makanan yang diproses telah diperiksa sebagai penyebab mungkin dalam ramai orang. Tetapi itu bukan akhir cerita. Pengambilan protein haiwan yang tinggi juga boleh menyebabkan masalah penghadaman. Protein haiwan memerlukan kalsium untuk penghadaman yang lengkap. Dalam kebijaksanaan kita, tulang dikeluarkan dari protein, ini mewujudkan masalah penghadaman.

Namun, semua pemakan daging di hutan memakan daging, bersama-sama dengan tulang. Jadi kekurangan tulang dalam diet pemakan daging boleh dua kali ganda - menyebabkan pencernaan yang tidak lengkap serta osteoporosis, kerana kalsium yang akan dikeluarkan daripada tulang anda untuk mencerna protein.

Memasak makanan mewujudkan satu lagi masalah penghadaman. Bersama-sama dengan semua bakteria di dalam usus anda, enzim makanan yang diperlukan untuk penghadaman yang lengkap. Memasak makanan, walaupun ringan, memusnahkan enzim ini kesihatan menggalakkan. Tidak hairanlah ada masalah pencernaan begitu banyak di dunia bertamadun '. Dan sudah tentu, ia tidak berhenti di situ. Dengan masalah penghadaman datang setiap masalah kesihatan yang lain dibayangkan.

Jadi seperti yang anda sedang mencari untuk rawatan sakit perut, keputusan yang dijangkakan daripada mencari satu yang berjaya, akan melakukan lebih daripada mengubati kesakitan.

Gastritis merupakan keradangan lapisan perut. Ia boleh disebabkan oleh rawatan yang bersifat menindas antibiotik dan agen histamine menyekat dalam merawat ulser peptik. Ubat-ubatan yang lain seperti aspirin dan anti radang juga boleh menjadi punca. Berat pembedahan kerugian, yang band perut boleh menyebabkan yang lain.

Sebab-sebab lain gastritis termasuk kerisauan, kecederaan dan hati gangguan. Ubat bersifat menindas topeng kesan, dan bukannya memperkatakan punca. Dan menyebabkan masalah mereka sendiri, biasanya dalam kehidupan setiap hari, apabila anda tidak boleh membuat sambungan. Homeopati berfungsi dengan merangsang badan anda untuk membantu mencapai apa yang ia telah cuba lakukan. Hasilnya, anda akan mengalami sebarang kesan sampingan dan tiada penindasan imun.

Homeopati berfungsi dengan memadankan tanda-tanda anda kepada mereka ubat yang paling sesuai. Hanya selepas itu anda boleh mengharapkan keputusan yang baik. Tanpa perlawanan ini, tiada apa yang berlaku. Yang meyakinkan apabila jari sedikit mengungkit penutup terbuka. Ubat homeopati Arsenicum album mempunyai gejala kuat pencernaan teruk diganggu. Tanda-tanda tama kuat termasuk:

sakit yang terbakar
bantuan daripada aplikasi hangat dan makanan panas dan minuman
kelegaan sementara daripada susu minum
semakin teruk gejala sekitar tengah malam
sering disertai dengan kegelisahan dan kebimbangan, atau pada orang yang semula jadi bimbang dan resah
Ubat ini adalah satu penyelesaian yang biasa bagi orang-orang dengan ulser peptik, gastritis, gastroenteritis, keracunan makanan, sakit perut, penyakit keradangan usus dan esophagitis selagi gejala bersetuju.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar