Kamis, 26 November 2015

Rawatan Sakit Perut oleh Mencari Punca - Bahagian Satu - Reflux

Rawatan Sakit Perut oleh Mencari Punca - Bahagian Satu - Reflux

Rawatan sakit perut biasanya oleh pelekat kesan daripada mendapatkan dalam kausa. Masking kesan menekan sistem imun anda, mewujudkan masalah yang lebih besar di kemudian hari. Jika anda melihat kepada punca, kemudian menangani perkara itu, anda akan mendapati sakit perut hilang, oleh penjanaan sistem imun anda.

Kunci di sini adalah untuk bekerja dengan badan anda. Jangan melawan. Ia melakukan pekerjaan yang besar. Ia hanya memerlukan sedikit bantuan. Analogi boleh cuba untuk menolak kereta anda mendaki bukit, apabila ia secara semulajadi mahu roll ke bawah. Sakit perut boleh menunjukkan pelbagai masalah. Sebab yang paling biasa untuk sakit perut akibat ulser perut. Tetapi ia juga boleh dari refluks.

Reflux dianggap sebagai apabila perut anda mempunyai asid terlalu banyak. Tetapi perut anda bekerja dalam persekitaran yang asid begitu, walaupun kelegaan jangka pendek daripada mengambil ubat-ubatan anti-asid, alasan ini tidak mungkin. Reflux adalah minat disebabkan oleh makan makanan yang salah dan mengambil ubat-ubatan perubatan.

Antibiotik tidak berat sebelah dalam bakteria mereka membunuh. Saluran pencernaan anda penuh dengan bakteria dan memerlukannya untuk pencernaan penuh dan lengkap. Dengan mengambil antibiotik, anda akan sentiasa mengalami beberapa bentuk ketidakseimbangan penghadaman. Semakin banyak yang anda ambil, lebih teruk ia mendapat.

Mengambil yogurt pasturised tidak mengembalikan keseimbangan. Anda hanya boleh melakukan ini sebahagiannya, dengan probiotik dan oleh penggunaan buah-buahan segar mentah dan sayur-sayuran. Akhirnya, ia adalah jauh lebih baik untuk mencari alternatif yang selamat untuk antibiotik, salah satu yang tidak mempunyai kesan sampingan.

Makanan yang diproses, gula putih tertentu dan tepung putih, juga mempunyai kesan mengganggu penghadaman anda. Makanan diproses mempunyai bahagian-bahagian yang diperlukan untuk pencernaan, dilucutkan dari mereka, di atas nama 'putih adalah yang terbaik. Dengan gembira, manusia secara perlahan-lahan beralih daripada khayalan ini.

Antasid mengandungi aluminium, logam dijumpai di dalam otak orang yang menderita dengan penyakit Alzheimer. Jadi sementara ini boleh membantu kesakitan anda dalam jangka masa pendek, ia akan mewujudkan lebih banyak masalah di kemudian hari.

Satu ujian yang boleh anda lakukan, yang akan mengesahkan sama ada perut anda terlalu rendah atau terlalu tinggi dalam keasidan, adalah untuk mengambil satu sudu cuka dengan hidangan yang menyebabkan rasa tidak selesa anda. Jika kesakitan yang kurang, perut anda tidak cukup asid, memandangkan cuka akan meningkatkan keasidan perut anda.

Homeopati berfungsi dengan merangsang imuniti anda. Pada hakikatnya, ia membuang batu-batu yang menghalang roll lancar kereta anda menuruni bukit. Dengan mengambil ubat yang paling sesuai, anda akan mendapat bantuan tanpa merosakkan kesihatan anda.

Ubat homeopati Natrum Phosphoricum, atau Nat phos untuk jangka pendek, adalah ubat yang hebat yang bekerja dengan memulihkan keseimbangan kepada saluran pencernaan anda. Potensi dicadangkan ialah 6c, yang perlu diambil seperti yang dikehendaki. Walau bagaimanapun, anda juga harus bekerja pada punca, jika tidak, ubat itu hanya meredakan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar